torsdag 27 maj 2010

en brettelse





hej nu ska ni få höra en brettelse som är ganska kort jag var i skolan vi hade en lång matte lektions sen hur snapt som helst vart det rast och sen in och ha engelska sen vart det lunch och sen slutade vi och jag satte mej på bänkeng och kolla min sms då hadde jag fått ett av min flick vänn majamyspys och hon sa det värsta man kan höra när man är ihop hon skrev med stora bokstäver JAG GÖR SLUT!! och jag var ledsen hur ledsen som helst jag grät i flera timmar och när jag kom till min koja så satt maja och shemdes men då vart jag arg och skrek UUUTTT UR MITT HUS!!!!!!!!!! hon sprang ut och mina barn yukati och emilwil vart inte glada emil sa dumma mamma och vart för älskad i saana så vi ses sen mina fina pandor men det bästa min wooby är allafall söt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar